Informace o serveru
Číst diskuzi
Zavést?
Ano 5 Hlasů
Ne 4 Hlasů
Počet hlasů: 9
Komplexnejší návrh
|
|
SEID |
Přidané 22.05.2018 16:01
|
![]() ![]() Příspěvků: 36
Založený: 26.04.18
|
Z pohladu marketéra vnímam SP ako super produkt. Už na prvý pohlad je jasné, že za tým stojí kopec driny, stovky až tisícky hodín práce a samozrejme nejaký ten rôčik vylepšovania. Ale čo s tým? Server, hrstka verných a celková komunita je len š**** ladovca. Pri dnešnom pásovom vývoji hier, steam platformy, atď. už málo kto zakopne o také multiplayerovky ako je San Andreas. Poviem to otvorene, SP hráva podla môjho názoru len jedinec čo má slabšie PC, nostalgicky spomína, alebo je verný niekolko rokov a drží ho tu komunita a online kamaráti. Je obrovská škoda nechať zapadať prachom takýto projekt, ktorý sa budoval niekolko rokov. Áno viem, že sa ATomas snaží server vylepšovať, budovať a rozširovať, ale kto o tom vie? Len ten kto tu hráva. Pretože aj kamaráti stálych hráčov sú buď pritiahnutý na server, alebo odmietli hrať. Chce to novú krv (pre ATomasa samozrejme kúpy-schopnú). Neviem ako na tom stojí SP z pohladu prívetivosti voči štátu a účtovnej povinnosti i keď asi tuším. Ale som rozhodne za určitú formu propagácie, či už formou videa, FB, alebo iných PPC systémov. Podla môjho názoru 99,99% hernej populácie z CZ a SK ani len netuší, že nejaký SP, či celkovo SA-MP existuje. A už vôbec nie, že z pohladu simulácie real life je to asi "najprešpekulovanejší" model z game oblasti. Preto určite navrhujem sadnúť si ku marketingovému plánu a vypustiť do sveta, že nejaké San Andreas sa ešte hráva a je tak "vymakány" ako nikdy predtým. Uvedomujem si, že po ekonomickej stránke môže prémium od hráčov pokrývať maximálne náklady na server a možno pár grošov zablúdi aj stvoritelovi do vrecka. Ale ako som už písal je obrovská škoda, nechať to lahnúť popolom. Pre nás je to možno určitá forma zábavky a odreagovanie, ale pre ATomasa je to určite viac. Určite odporúčam nahrať aspoň 3-4 videá - shoty, upútavky, ktoré nabudia nostalgikov, ale aj mladšiu krv nainštalovať SA a prísť si zahrať. Dokonca som tu videl video, ktoré prezentuje SP a bolo výborné, ale žial len pre hráčov, čo SP už poznajú. Taktiež som za, aby sa vytvorili bannery a iné obrázky, ktoré by prilákali pomocou PPC ďalších playerov. Každý už pravdepodobne rozmýšlal o podnikaní - SP niečo také má a ponúka to ako dokonalú simuláciu. Avšak nechýba majitelom firiem niečo? Fajn kúpim firmu, nalákam pár jedincov, ktorý aj tak pravdepodobne časom odídu. Nastavím si 20-30% podiel aby firma vôbec niečo zarobila. Mám na starosť ludí pod sebou, chod firmy, reprezentáciu, ale čo z toho reálne mám? Menšie zárobky, zisky vykryjú maximálne peniaze na naftu a ak pán Boh dá, tak dokúpim aj nejaké to vozitko. Ja osobne som firmu ešte nemal, ale prečo by som ju aj mal chcieť? Akú mám výhodu oproti tomu, keby som len zamestnanec? Akosi som nenašiel tu pointu, hlavnú ideu, kolko je na SP firiem, ktoré reálne vynášajú? 3-4? Ostatné sa "čendžujú", predávajú a zanikajú. Chcelo by to určitým spôsobom oživiť, zvýhodniť, diferencovať od ostatných firiem. Pridať viac realizmu zábavným spôsobom. Nevravím, že zjednodušiť, pretože majitel prosperujúcej firmy by mal byť rozumný, cielavedomý a zodpovedný. Celkovú oblasť podnikania by som určite rozšíril, čo by určite ocenili starší hráči. Čo je na dnešných najhranejších hrách také zaujímavé? POSUN – byť lepší, byť iný Určite mi na servery chýba určitý druh odlišnosti, unikátnosti a celkový posun niekam. Áno, aj na SP sú misie, ale čo s nimi? Povedzme, že sa misiami „expíšâ€œ ale v konečnom dôsledku je to na nič, pretože z toho ani reálne nič nemáš. Žiadny rank, žiadne privilégium, žiadny osoh. Najhranejšie hry sú preto najhranejšie pretože buduješ niečo unikátne, máš unikátne skiny, textúry, atď. atď. Určite by som porozmýšlal nad skinmi, či už oblečenia, zbraní, alebo textúr pre autá, postavy. Taktiež by som bol za vylepšenie osobných preferencií ako HP, armor, počet nábojov v zásobníku, niekto by ocenil dlžku nitra, silu damage, výšku skoku, HP auta, jednoducho nejaký dôvod byť lepším a stále sa zlepšovať, či už na základe ranku, alebo iných kritérií. Niekedy žasnem kolko zhliadnutí na YB má obyčajný unbox dební z CS ka, ludia majú radi neistotu, risk a šancu na výhru. Jediné čo vnímam pozitívne je dosiahnutie úrovne v určitom zamestnaní pre vlastníctvo firmy, ale po kúpe firmy je to ako som už hore písal uzavretý kruh bez lepšej vyhliadky. Zamestnaniam chýba rozmanitosť života Celé zamestnanie je o tom nájsť najvhodnejšiu trasu a lokalitu, ktorá sype najviac (samozrejme okrem povolaní bez misie). Chýba mi v tom trošku rozmanitosti, pretože ani v reálnom živote nikdy nič nejde takto podla plánu. Napríklad ako kamionista vyberieš najdlhšiu trasu a môžeš jazdiť do zbláznenia, občas ideš v convoyi, ale prečo? Čo vezieš? Načo tam ideš? Kto poskytol zákazku? Jednoducho je to strašne monotonné a preto aj vela firiem zaniká, ludia migrujú, opúšťajú SP a opäť zostávajú len tí skalní. Keď už misie, tak začínať s vedomosťami. Rád by som navrhol začínať na SP so zložením jednoduchých, ale zároveň poučných skúšok. V skúškach by okrem iného bolo mať základný prehlad s pravidlami. Čítal som si pravidlá, ale stretávam sa tu s odbornou slepotou. Teda admini a skalní vedia čo jednotlivé „paragrafy“ znamenajú, ale čo bežný človek? Pre príklad, čo je multi acc? Čo a kde je warp? Čo je zmena identifikačných údajov? A takýchto vecí je tam viacero, opäť tomu rozumie len ten, kto aktívne hrá Váš server. Ja ako momentálne zabanovaný hráč by som mohol odporovať (právom) voči banu za obchádzanie i keď také niečo absolútne nie je v podmienkach. Akcie, burzy, investície Taktiež by som možno rozmýšlal nad celým eko-systémom peňazí. Domnievam sa, že peňazí je na servery čoraz viac a viac a len ťažko sa budú zmenšovať. Vsadil by som na ekonomické veci z oblasti obchodovania, stávkovania, hazardovania. Nikto nepôjde do kasína pustiť výplatu, pretože napr. také automaty sú nastavené hroznou bilanciou prehier a výhier, automaty sa využívajú len na splnenie misií. Určite by som zaviedol hry, ktoré by boli interaktívne napr. poker, kde by išlo stanovené percento z výhry serveru (pre oko diváka krupierovi). Taktiež by som možno rozmýšlal nad algoritmom pre obchodovanie na burze, ktorý by bol nastavený od výšky vkladov predajov, alebo kúpy akcií (možno by bolo fajn spojiť akcie s firmami ako akciové spoločnosti). Kde by taktiež išlo percento serveru a celé by to živili hráči. ďalej loto, stávky na eventy, atď. atď. tu je obrovský priestor, ktorý by hru osviežil a vytvoril nádej na výhru. Sry za chyby, ale ponáhlam sa už a nestíham si to prekontrolovať ![]() PS Tento príspevok som dal hide, kvôli tomu, že neviem čo môže byť na očiach a čo nie, preto môžete upraviť tak, ako uznáte za vhodné. Upravil/a Zrušený účet dne 22.05.2018 17:15 |
|
|
ATomas |
Přidané 22.05.2018 16:37
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Příspěvků: 6018
Založený: 19.02.11
|
Ahoj, v hide to byt nemusi ,tak to muzes dat pryc. Jinak sice jsi tu vyjmenoval vsechny problemy ktere SP a o kterych vim ze je ma. Ovsem jejich reseni jsi nastinil jen mlhave. Spis bych ocenil konkretni navrh na reseni konkretniho pohledu. Napr propagace SP samozrejme nejake je. Ovsem je strasny problem sehnat napr nejakeho YT ktery ma nejakou fanovskovskou zakladnu aby to za neco stalo. To same s propagaci i v jinych vecech. Na to mas reseni jake? Jako problemy jsi trefi la popsal ovsem rad bych si nechal poradit s resenim. Konkretnim resenim. Pak tu jsou jeste technonogicke brzdy. Napr skiny textury ani zvetsit zasobnik sa-mp proste neumi. V 0.3.DL bude umet skiny a textury. Ale nic vic. Krome nejakych domu neni hracum moc co nabidnout. Takze jde o to to spis vymyslet na to co sa-mp umi a moc toho neni. Pak to nastaveni kasin atp. Problem je ze to kasino neni cinkle, tak asi proto je vecne v minusu ![]() Ale jak rikam rad si necham poradit. Rozdel to do vice navrhu a v kazdem topicu res jen jeden problem. A navh pro reseni popis tak detailne jako jsi popsal problem ![]() Diky ATomas. |
|
|
TheDenis |
Přidané 22.05.2018 21:51
|
![]() ![]() Příspěvků: 16
Založený: 13.06.17
|
Ze vším co jsi tady napsal souhlasím, ale kde je konkrétní návrh nebo řešení těchto problémů co si myslím že každý hráč stejně ví že zde jsou. Jak jsi psal ohledně těch misí že to je stereotypní, s tím také souhlasím a myslím že by to mohlo být ve více reálné formě např-> kamionista napíše /mise-> objeví se mu tabulka s nákladem a on si podle své hodnosti v jobu vybere co např. uveze, dejme tomu že si vybere že poveze zásilku pro továrnu do SF která je nad 20t při maximální hodnosti, naloží v LV a k továrně např odveze tu zásilku. Takže super vystihnuté chyby ale nevidím řešení, já to řešení taky nevím ale věřím že vedení dělá vše pro to aby SP nebyla dead. [bcolor=#00ccff]TheDenis.[/bcolor] |
|
|
biatec |
Přidané 23.05.2018 11:42
|
![]() ![]() Příspěvků: 361
Založený: 08.09.12
|
1.Co sa tyka propagacie FB yta podobne,problem asi bude v tom,ze Atomas nad takym niecim nema kontrolu.myslim to v tom zmysle,ze ak by sa vyhlasila daka sutaz(konkurz) o dake Fanpage superparby,alebo yt kanalu,tak sa do toho zapoja vacsinou maloleti a to vieme ako by to mohlo dopadnut. ak by sa im podarilo to dostat na vyssiu uroven(vela odberatelov,folloverov..) nadobudli by dojem,aky su pre SP nenahraditelni a stym vyplyvajuce proplemy. takze najschodnejsiu cestu by som videl v dakej sutazi urobit co naj propagaciu za odmenu v Gta.Bolo by ich urcite viac,casom by sa mozno nieco vykristalizovalo. 2.no firmy to je fakt,ze majitelia maju vacsinou s firmami viac starosti ako osohu,a dost ich to robi len z nostalgie ku firme ktoru maju roky. majitelia by proste mali mat z firiem viac $ aby sa to oplatilo.ano mozu nastavovat platy,ale vieme ako to je,pride niekto kto ked nedostane 98 percent platu ide dalej.a firmy vznikaju a zanikaju pre nedostatok aktivnych clenov. preto majitel by asi mal dostavat od serveru este nieco naviac.nieco v zmysle ak udrzi firmu napr. mesiac,po mesiaci dostane ako priklad 10mega prispevok do firmy. 3.osobne si myslim,ze chyba bola pri poslednej reforme,ze sa to netykalo nemovitosti.obchod s nemovitostami je hrozivy,za nemky ktore zarobia par tisic sa dava stovky mega,a tie co zarobia viac tak miliardy. problem je aj vtom ze vela nemovitosti drzia neaktivni hraci. hrac skonci,ale nemku(ky) si necha,a chodi doplnat ochranku. z takeho hraca Atomas nema nic,ze niekto sem jukne na 3minuty raz za 2tyzdne.a tym padom nieje dost nemiek a tie co sa predavaju maju horibilne sumy. asi cely system nemiek by sa mal prekopat,no tam je problem,ze to by hraci protestovali moc,ak teraz dal za nemovitost 1mld a dakym zasahom by cena spadla na 50mg,to by vacsina nerozdychala.takze riesenie zas skoro ziadne,aby sa zabranovalo drzaniu nemovitosti. sam som dal raz navrh aby nemka mala maximalnu kasu,aby ak sa clovek o nu nestara peniaz do kasy nepribudali.no lrn to tiez nezabrani hracom co skoncia ich drzat. 4.Atomas,tak kasina fakt niecu cinkle ale v minuse teda urcite niesu ![]() malokto je blackjacku v pluse,ale tych hracov co su tam v minuse su celkovo stovky. kasino som mal 2roky a co som ja navratil ludom penazi,to boli stovky mega,lebo proste mi to bolo blbe niekoho obrat o vsetko. blackjack ma sazku 3mega,a koleso 5tisic.proste v kolese stastia to pada celkom casto tak majitel samozrejme neda sazku 1mega na koleso stastia. to iste Poker a Automaty.sluzia len na splnenie levela. poker a automaty moze majitel nastvait maximalnu sazku ale aj nasobok vyhry.ani jedno kasino nema vacsi nasobok ako ten uplne nevyhodny zakladny,ktory si nastavil. ked som mal kasino tak na Kralovsku postupku som dal 1000nasobok vyhry zo sazky aj tak to za 2roky nikto nechytil,teraz tam je na tuto nepravdepodobnu kombinaciu 4nasobok vyhry. automaty to iste 1,5nasobok vyhry,vsak clovek to chyti 3rovnake obrazky raz za 30x a vyhra 1,5x takze do kasin dat na videopoker a automaty urcitu najniziu sazku(inak majitel nastavi max sazku 10$) a dat tam realne nasobky vyhry. a do blackjacku dat nizsiu max sazku,teraz je tam 3mega a to hrac ktory je naivny prehra cely mejetok v kasine za par minut.takze dat max sazku na BJ do 1mg,najlepsie do 200k aj to je dost aby kasina zarabali najlepsie) (pre tych co si myslia,ze to pisem ze zavidim zisky alebo co,to fakt nie,ako som pisal,ked som mal kasino ja hracom som vratil vela $ z toho co prehrali a pravidelne som robil akcie v kasine,kde si hraci mohli svoje penieze vyhrat naspat,cez Poker kde som dal ultra vysoke vyhry.niektrori starsi hraci snad pamataju. lebo proste je to blbost ak niekto konci na SP lebo v kasine rozdrbal 50 a viac mega) dalsia vec su odmeny z admin akcii,viem ze je tam rozpocet a tak niesu take odmeny ako kedysi,ked sa davali 500k-2mg za akciu,a chapem ze je to zamedzenie aby sa do obehu nedostalo vela penazi,ale proste dostavat za kopec zavod 50k odmenu co ma clovek za 2misie je nasmiech. dakedy clovek so skillom(zavody,kopcem,DM akcie) ani Job robit nemusel ak nechcel,zil z akcii aj to je sposob obzivy,ved v misiach sa tocia miliony a na akciach drobaky. prave tu clovek vyuzije skill aby mohol zarobit. |
|
|
SEID |
Přidané 23.05.2018 12:59
|
![]() ![]() Příspěvků: 36
Založený: 26.04.18
|
Konečne vidím konštruktívny názor, každý vie, že je niečo na prd, ale nikto s tým nič nerobí. Rád by som podotkol, že vyriešenie problému je vždy najlepšie tak, že sa zanalyzuje konkrétny problém a na základe problémov sa stavia riešenie. Preto som písal môj príspevok, tak ako som písal. Nemyslel som to vyrívačne, alebo útočne. Velmi by som ocenil, keby sa každý to súhlasi, či nesúhlasi vyjadril prečo áno, prečo nie a až potom sa môže prekopávať návrhmi. Propagácia Propagáciou ma zle pochopil ako ATomas, tak aj biatec. Je samozrejme, že vyhraté ma projekt, ktorý má svoju základňu fans a odberatelov, ale to aktivita, ktorá sa ráta v rokoch budovania. Tak ako dom je potrebné začať stavať od základov. Nikto z mainstreamu si jednoducho nedá do kanála x rokov starú hru. Čo ak by sa YB kanál budoval spoločne? Poveria sa admini, ktorý budú komunikovať s aktívnymi hráčmi, ktorý sú ochotný niečo také realizovať, odprezentovať firmu, zviditelniť sa,... Skalných je tu viac a preto komentáre, like by postupne kanál vyšvihli, jednotlivé videa by išli v pozíciach vyššie na základe interakcie. // to bol taký OT vymyslený za pochodu Pôvodná myšlienka bola skôr nalákanie na základe platenej reklamy kampaní, ktorá by sa objavovala na herných kanáloch (PPC). Ak je kampaň postavená správne, tak spolu s kvalitnými "uputávkami", ktoré by v rýchlosti predstavili gro serveru by bolo nezničitelné kombo. Ako som už písal, produkt je len vrch ladovca, ktorý si vyžaduje svoj marketing a propagáciu. Firmy Samozrejme každý kto ma firmu chce zarábať, avšak nemyslel som to celkom tak. Financie sú dôležité, ale skutočne mi chýba vo firmách to jadro, zmysel vlastnenia firmy. Tak ako som spomínal pri jobe kamionista, ktorý som robil najdlhšie za môjho krátkeho pôsobenia. Chcelo by to priblížiť viac k tomu živému, ako naprogramovanému na misiách. Povedzme na to aby sa vôbec nejaký tovar išiel odviesť potrebujete dispečéra, ktorý Vám robotu zháňa. Tak isto tovar nesmie prísť poškodený (čím si podkopávam vlastné kolená). Prevezený tovar by mal slúžiť na nejaký účel, buď polotovaru, suroviny, alebo produktu. Samozrejme, to čo tu píšem, je vec aktivity jednotlivých firiem, nehnutelností a v konečnom dôsledku aktívnych členov. Len chcem ponúknuť vstupenku do mojej hlavy predstáv ![]() Nehnutelnosti Odpoveď pre biateca. Nehnutelnosti by sa mohli niesť taktiež v zmysle a v celkovej infraštruktúry ako som spomínal vyššie. Nie som oboznámený o vlastníkoch nehnutelností. Avšak ak sú vlastnené pomerne neaktívnymi hráčmi, šlo by to vyriešiť práve infraštruktúrou. Ak vlastníte obchod, tovar Vám nenaskáče do skladu sám, taktiež sa sám nevyloží do regálu a kto tovar účtuje a kto ho vlastné vyrába? Aj vlastník nehnutelnosti by mal preukázať svoje kvality a venovať čas svojmu podniku. A ako to píšem, kto dajme tomu handry vyrába, balí? Nemyslím, že by sa tu niekto bil o post predávača, alebo skladníka ![]() Kasína Tak ako písal biatec, násobky výhier sú otrasné. Nevidím dôvod hrať na pokri, automate, alebo stole, kde sú pomery výhier s násobkami neúmerne zosúladené. Každý kto už okoštoval čaro herných mašín vie, že násobky výhier sú otrasné. Nemám teraz volný prístup k hre, ale čo si pamätám tak stávka na stlpec v rulete (ktorou pokryjete 1/3 hracieho pola - 0) je vyplácaná výhrou ako stávka na pokrytú polovicu stola - 0 (farby, páry, vysoké čísla...). Pri automatoch by som uvažoval nad textúrami, poprípade viac možností pre vsádzanie na určité liny (skutočné netuším, čo je reálne možné dorobiť, opraviť a čo samotné SA-MP dovoluje). |
|
|
ATomas |
Přidané 23.05.2018 14:20
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Příspěvků: 6018
Založený: 19.02.11
|
Celkove to stavet na smyslu infrastruktury a tedy nutnosti mis tovar nebo aby ti nekdo zaridil rozhodne na SP davat nebudu, protoze to nikdy fungovat nebude. A ani zadne jine hry to nemaji protoze vedi ze davat podminky aby jsi mohl jet mise taka musi nekdo neco pred tebou udelat je fakt naprd. Protoze kdyz to delat nebude spusti to retezovou reakci kdy nikdo nedela nic. Co se tyce stereotipnych misi tak tam napad na reseni mam. Ze by mise ktere se nejezdi byly financne zvyhodnene. A kdyby se zacala jezdit tak by to financni zvyhodneni zase dostala ta mise co se jede nejmin. atp... |
|
|
SEID |
Přidané 23.05.2018 14:56
|
![]() ![]() Příspěvků: 36
Založený: 26.04.18
|
Jop, nápad je to super a fungovalo by to na istom princípe ako koeficienty výplat. To sa mi pozdáva. Ale infraštruktúru by som z môjho skromného názoru taktiež celkom nevylúčil. Samozrejme, je pravda, že ak by to bolo postavené výlučne na tom malo by to katastrofický dopad. Avšak predstav si to ako špeciálne misie napr. pre spomenuté nehnutelnosti. Na to aby podnik frčal potrebuje vždy zapojiť skúsenosti či už majitela osobne, alebo človeka zodpovedné za chod podniku. Je celkom nefér, že pri kúpe nehnutelnosti sa ti akumulujú peniaze pre nič za nič, pričom vo firme potrebuješ x svojho času venovať chodu firmy aby si firma čo to zarobila. Vlastníci nehnutelnosti by teda museli vyvinúť nejakú aktivitu v podobe objednávky tovaru a následného naskladnenia. (nehovorím, že hodinu, čo hodinu, alebo deň, čo deň - možno v závislosti od kúpeného tovaru, alebo vopred stanovenom časovom intervale) čo by malo dopad na 2 veci: 1. Zaktívnenie neaktívnych hráčov, poprípade bankrot a následne nový vlastník. 2. Špeciálne misie pre kamioňákov o ktoré by bola vyhlásená verejná súťaž (konkurz) pre transport firmy, alebo jednoducho, kto skôr príde, ten skôr berie. Takto by išlo povrchne infraštruktúru vytvoriť a popárovať pre všetky odvetvia firiem a nehnutelností. Zas by to bolo o krôčik bližšie simulácií RZ. ďalšou problematikou je podla môjho názoru malá návštevnosť komerčných nehnutelností, možno by som pridal niečo do misií charakteru + vymyslieť ďalšie možnosti pre zvýšenie návštevnosti, čo sa mi zas a opäť nadväzuje na celkové zvýšenie aktívnych hráčov na SP (ale to ti asi nemusím hovoriť). |
|
|
Nowi_CZE |
Přidané 23.05.2018 14:59
|
![]() ![]() Příspěvků: 133
Založený: 05.08.16
|
Prakticky se vším se dá souhlasit. Co je ale zásadní, to je tvůj pohled na Nemky, zde si myslím by řešení přineslo největší poměr cena/výkon. Ale zkus se někde vyjádřit tak jak jsi to tu udělal. Já to zkusil a všichni tě uzemní jak spratka. Co že je hráč neaktivní, serveru nic nepřináší a hlavně ničí potenciálně atraktivní trh s nemovitostmi. I za konstruktivní komentář na toto se na mě téměř každý vyvracel, že si nemku jednou koupil a vlastně do ní počas své aktivity uložil své jmění a vlastně si s ní může dělat co chce a já jsem jen závistivej somrák... To že takový hráč se podílí na rozkladu křehké komunity firmičkářů a podobné "havěti" která server ještě jakštakš drží, nikoho netrápí. A to je to jedinec, který už se ke hraní dost možná aktivně nikdy nevrátí, mezitím ale odchází ti aktivní. Neříkám zavést nějakej bolševismus, majitele nějakým způsobem odškodnit ale nemku vrátit do oběhu. |
|
|
TheDenis |
Přidané 23.05.2018 19:18
|
![]() ![]() Příspěvků: 16
Založený: 13.06.17
|
To co napsal Atomas to zvýhodnění misí co se nejezdí je super nápad se kterým bych souhlasil a myslím že to je chytré řešení. TheDenis |
|
Přejít na fórum:
Anketa
Který typ akcí máte nejradši?
Street Race
6 HlasůSkyrace
9 HlasůDeathmatche
2 HlasůParkoury
4 HlasůAkce smrti
2 HlasůDerby
0 HlasůTuning sraz
3 HlasůMám rád/a všechny druhy akcí
4 HlasůNechodím na akce
6 Hlasů
Pro hlasování musíte být přihlášeni.