Informace o serveru

Připojit se na server

Číst diskuzi

TeamSpeak
Gladiuska
Citace
Dollar napsal:

Myslim že je jedno, kto to TS3 bude vlastniť, s nokiou nemam problém, na starom TS3 som bol technik, a bolo tam ešte zopár adminov, a žiadny problem nebol.. SUHLASIM

Děkuji moc. jestli jsi byl technik a budeš mít zájem o pozici technika nedělá mi to problém. Samozřejmě pokud to vyhraju já.Díky
Pandy
Citace
Gladiuska napsal:

Citace
Dollar napsal:

Myslim že je jedno, kto to TS3 bude vlastniť, s nokiou nemam problém, na starom TS3 som bol technik, a bolo tam ešte zopár adminov, a žiadny problem nebol.. SUHLASIM

Děkuji moc. jestli jsi byl technik a budeš mít zájem o pozici technika nedělá mi to problém. Samozřejmě pokud to vyhraju já.Díky

Luxusní si zakládat více účtů a hlasovat sám pro sebe a ještě se tu přiznat že to jsi ty. 27 let? Nevěřím!
esx_exiteye
Citace
WerymeX napsal:
Luxusní si zakládat více účtů a hlasovat sám pro sebe a ještě se tu přiznat že to jsi ty. 27 let? Nevěřím!

To je to nejlepší.. Smile :D Hlavně když pak daný člověk zapomene že je na jinem účtu. jazyk
Pandy
Citace
The_ExIT napsal:

Citace
WerymeX napsal:

To je to nejlepší.. Smile :D Hlavně když pak daný člověk zapomene že je na jinem účtu. jazyk

Přesně tak takovej trapas, a ještě když je to "rádoby organizátor" a má 27 let. :D Nehci hejtit, ale tohle dělají malý děti ne dospělý rozumný(?) člověk..
Dollar
Mohli by ste sa ukludniť, nechcem nikoho obraňovať, ale kto to TS Urobi? Ak ho urobite vy, tak vtedy tu osočujte druhých o veku atd.
Teo
Přesně. Já vás nechápu, člověk vám tady chce udělat teamspeak a vy tady na něj ještě máte blbý kecy. Fakt, divím se, že se ještě vůbec někdo něco snaží dělat, protože tady už vážně umí lidi jen píč*vat, než aby byli rádi, že pro ně chce něco udělat. Frajeři až uděláte a budete platit TS pro SP, tak se ozývejte lopaty.
SmouKy_
Celkem sranda že se hádáte o to kdo bude platit ts, no jen tak dál ale aspoň si to nějak vyřešte x)
sKiLL