Informace o serveru

Připojit se na server

Číst diskuzi

Bitva o kopec - Hra na webu
Rosta
Poslal jsem na tebe ozbrojené veverky , no a ty tě samozřejmě dostali , kopec je muj a oni ho hlídaj ! :D
EXTRA
Priletel som na kopec s Hunterom, veveričky postrielal a kopec obsadil. Jooo king
du3an
Priletěl sem na kopec s Policie Maverick, EXTRA sem zabil raketometem Ratatata , vyčice slezným plynem a kopec je ted můj
jazyk
Zacek
Vzal jsem si du3ana za muže a obral jsem Ho o majetek a kopec je MŮJ :D ...
Patris
Zavolal jsem si právníka a ten dokázal že kopec není tvůj ale du3ana ale ten neměl zájem tak jsem se domluvil se soudcem a za malý úplatek dal kopec do mého vlastnictví tudíž je kopec můj a mám to i soudně doložené. jakékoliv pokusy o krádež se budou řešit a já je poženu až k soudu. Děkuji za pochopení

Kopec je můj!
Sotasek
Jenže soudce náhle zemřel na následky pitvy a nemáš důkazy a kopec si mě musel vydat.
Kopec je muj.
Link
Na kopci ti došla ochranka a já ho koupil. Kopec je můj!
rakus
Na chodníčku sa prechádzam eh vidím kopec bez mládat, šprinti hádžem na kopci som. Na kopci nikoho. Kopec je moj!
saftySR
Išiel som na kopec prdol som si tam.. rakus sa udusil smradom, kopec je môj
Tom14
Potom jsem agenta nalákal do pasti plných pavouků, kteří ho otrávili, kopec je můj *DEVIL*
Flondorak1CZ
Nikdo na kopci nebyl,kopec je můj :D
Angel
Flondorak skopol som ta dole z kopca a padol si na nože kopec je moj. Obsadil som ho s mojimi kamaratmi autobotmi! :D
Rosta
Přišel jsem tam se sawny tebe i sebe zastřelil , kopec není nikoho :D
Angel
Prišiel som ta s RPG nikdo tam nebol tak je muj.
kawhi
Dal som /warzone > zbrane si nemohol použiť tak som ťa ubil k smrti. Kopec je môj!
Angel
haha ja som dal /pban dosol som na kopec a tam nik :D kopec je mooooj
vosa123
Koupila jsem si kopec dala ochranku a ochranka zabijela vsechno co se hnulo takze i me kopec neni muj Sad
HrBeeeC
přišel jsem spolu s velkým negrem, ten tě zabavil :D :D a kopec je MŮJ!
RuliiKkO