Názov témy: SuperPařba SAMP CZ/SK/EN :: Ochrana misi trochu jinak

Pridal ATomas dňa 15.01.2016 14:30
#1

Zdravím,
myslím že jsem našel optimální řešení tohoto problému.
O neničení misi by se starala bezpečnostní služba. Hráč z bezpečnostní služby by si příkazem řekl, že bude ochraňovat daného hráče během mise. No a když hráč misi úspěšně splní, tak hráč co ho ochraňoval obdrží odměnu. Pokud ne, nedostane nic. Takže pezpečnostní služba se bude starat o to, aby hráči misi nikdo neznicil.

Dále by bezpečák dostal odměnu za zabití hráče, který napadl jiného hráče plnící misi. (zde to ne vždy bude fungovat, protože vražení do auta se nepočítá jako napadení. Ale vše vynahradí odměna při splněné misi hráče, kterého ochraňuje, samozřejmě aby bezpečák dostal odměnu, tak musí být poblíž hráče v okamžiku dokončení mise).

A bezpečáci by měli společné odměny jako mají vojácí neco policie.

Myslím že je to rozhodně lepší mise než to stupidní vraždění před bankou Smile

Myslím že by to mohlo fungovat.

Pridal Baseball dňa 15.01.2016 14:35
#2

Určitě luxus, kdyby hráči přemýšlely tak by používali bezpečáky už teď jako ochranku.. Jenže kdo je línej ten toho moc neudělá.. Třeba by to teď bylo užitečnější než /bodyguard

Pridal Azor dňa 15.01.2016 14:36
#3

S tím souhlasím, ale jak chceš zabránit tomu, aby bezpečák nestal na warpu a čekal, až hráč dojede misi? Nastavíš rádius, v kterým bude muset po čas mise být?

Pridal Bratek dňa 15.01.2016 14:38
#4

Nemají to náhodou bezpečáci už teď v povolání jako mise bodyguarda? Jinak samozřejmě souhlasím s tímhle návrhem, určitě by to bylo plus, jen se bojím, aby bylo dostatek bezpečáků ..

Citácia
ATomas napsal:

Myslím že je to rozhodně lepší mise než to stupidní vraždění před bankou Smile

S tímhle naprosto souhlasím, příjde mi to stupidní ..

Citácia
cchovalcuk napsal:

Podla čoho by bezpečák dostal odmenu ?


Pokud jsem to správně pochopil, tak kdyby hráč, který si bezpečáka najmul úspěšně dokončil misi, tak by bezpečák dostal určenou odměnu .. a tak mě napadá, že by se tam teoreticky mohla zavést i taxa za službuSmile

Citácia
Azor napsal:

S tím souhlasím, ale jak chceš zabránit tomu, aby bezpečák nestal na warpu a čekal, až hráč dojede misi? Nastavíš rádius, v kterým bude muset po čas mise být?


Hráč by se s ním mohl domluvit a najmout si ho, stejně jako by to bylo s /bodyguard a samozřejmě by se nesměl moc vzdálit od daného hráče řekl bych ..

Upravil Bratek dňa 01.01.1970 01:00

Pridal Ondrah98 dňa 15.01.2016 14:50
#5

To bude fajn brekot od neschopných hráčů, že jsou neschopní bezpečáci... :D :D Určitě to zní dobře, samozřejmě bude záležet na konkrétním provedení... Počkejme si jak to dopadne Smile

Pridal ATomas dňa 15.01.2016 15:16
#6

Citácia
Pokud jsem to správně pochopil, tak kdyby hráč, který si bezpečáka najmul úspěšně dokončil misi, tak by bezpečák dostal určenou odměnu .. a tak mě napadá, že by se tam teoreticky mohla zavést i taxa za službuSmile

Bude to obracene hrac si nebude najimat bezpecaka, ale bezpecak toho hrace. Proste na tom hraci to vubec nebude zavisle. O vse se bude starat bezpecak. tzn bezpecat si najde hrace plnici misi a pouzije na nej prikaz, cimz da serveru najevo ze ho ochranuje. A bezpecak bude chranit toho hrace (odmenu bych asi vymeroval podle toho casu jak dlouho ho bezpecak ochranoval, aby bezpecaci nestaliv miste cile a nedavali prikazy a tim neziskavali penize za nic). Samozrejme jakmile hrac dokonci misi bezpecak musi byt pobliz toho hrace, aby dostal odmenu. + bezpecak dostane odmenu za zabiti hrace ktery napadl jineho hrace plnici misi (a to kterehokoliv a ne jenom toho co chranuje).

Pridal Pandy dňa 15.01.2016 15:20
#7

Tento návrh se mi líbí, protože bezpečák jako takový je celkem nuda, takže by to oživilo jak samotné zaměstnání, tak ochranu před ničením, než zase někdo vymyslí způsob jak to obejít. Aspoň by si hráči nemohli stěžovat, že jim někdo ničí misi, pak můžou jen nadávat bezpečákům, že nemakají :D
Ale jako nápad je to skvělý. Ono hlavními joby, kde se ničí mise jsou hlavně dealeři, kamionáci a záchranaři..(autobusáci konvoje už moc nejezdí a piloti jsou ve vzduchu). Uvidite sami, jak se to vše zrealizuje, každopádně by to alespoň mohlo omezit ten pláč zde na fóru..Palec nahoru

Upravil Pandy dňa 15.01.2016 15:28

Pridal Reggie_ dňa 15.01.2016 15:33
#8

Zas tak hrozný nápad to není, určitě bych to rád vyzkoušel.

Spíš bys měl upravit u bezpečáků to, že si stoupnou před banku, sednou na motorku pře g a střílí do každýho hráče, co kolem nich projede.

Pridal Pandy dňa 15.01.2016 15:48
#9

Ale tohle se asi nedá nijak vyřešit, to už je takhle dělaný v pawnu to G střílení myslím. Protože střelba od spolujezdce neboli G skill, se nijak vymazat nedá a ani to systém nedetekuje.. Ale možná se mýlím, třeba to lze nějak obejít.

Pridal Vojta369 dňa 15.01.2016 15:58
#10

Dobrej napad, az znicim nekomu misi bude brecet vic lidi, ja se nejakyho tajtrlika od bezpecaku nebojim.

Pridal Pandy dňa 15.01.2016 16:02
#11

Citácia
Vojta369 napsal:

Dobrej napad, az znicim nekomu misi bude brecet vic lidi, ja se nejakyho tajtrlika od bezpecaku nebojim.


Co k tomu dodat no Facepalm a přesně kvůli takovým lidem jako jsi ty, se tady musí dokola řešit tyhle věci jak ty mise ochránit..A pak není čas na ostatní věci..

Pridal Vojta369 dňa 15.01.2016 16:18
#12

A co takhle neresit takovy blbosti jako je niceni misi? Hrajou GTA a breci ze do nich nekdo strili to je logika Na hlavu

Pridal Pandy dňa 15.01.2016 16:23
#13

Citácia
Vojta369 napsal:

A co takhle neresit takovy blbosti jako je niceni misi? Hrajou GTA a breci ze do nich nekdo strili to je logika Na hlavu


Ono je to celkem k nicemu tahle debata, ty si stezujes, že oni si stezuji, a to je porad dokola, tak se nejak dohodnete už . Jeden breci protože mu nici mise, druhej breci protoze ten prvni breci, to je stale jak na kolotoči no..

Pridal Vojta369 dňa 15.01.2016 16:35
#14

Ja si na nic nestezuju ja se jim smeju jak jsou blbi nic vic.

Pridal Pandy dňa 15.01.2016 16:37
#15

Citácia
Vojta369 napsal:

Ja si na nic nestezuju ja se jim smeju jak jsou blbi nic vic.


Vtom připadě se já zasměju tobe, že jsi hloupej ty! Nebýt lidí jako ty, tak tady není půlka fóra zacpaná pláčem..Nemam k tomu co říct, muj nazor jsem tu už psala. Tot vše.

Ono človek se nikdy nezavdeci nikomu, porad tu budou prevladat ty horsi lidi, než obycejni hraci, je to tezky no.

Pridal Vojta369 dňa 15.01.2016 17:01
#16

Proc bych nemohl nicit mise? Kdyby se umeli branit tak je neznicim a nemusi tady brecet ze nemaji virtualni penizky...

Pridal Krowky dňa 15.01.2016 17:26
#17

Ja nevidím nič zlé na občasnom zničení misie, toto je predsa GTA a nie Eurotruck simulator. Samozrejme keď niekto vyslovene loví jedného hráča a nedá mu dýchať tak to už je trošku na hlavu ale v únosnej miere to ničenie misií proste k tomu patrí.

Pridal Panther dňa 15.01.2016 18:50
#18

Perfektný nápad .. super .. Správně
Takéto nápady sú super a nie VW

Pridal Rosta dňa 15.01.2016 18:58
#19

ANO super nápad. A tohle vraždění před bankou zruš, je to fakt kravina. Jedeš po silnici kolem banky nemáš ani WL a bezpečák tě rozstřílí jen tak a WL taky nedostane.

Pridal Reggie_ dňa 15.01.2016 19:20
#20

Citácia
werymex napsal:

Ale tohle se asi nedá nijak vyřešit, to už je takhle dělaný v pawnu to G střílení myslím. Protože střelba od spolujezdce neboli G skill, se nijak vymazat nedá a ani to systém nedetekuje.. Ale možná se mýlím, třeba to lze nějak obejít.

Vím, jak to ty myslíš, ale já mám na mysli, aby něco udělal s tou misí, je to naprostá blbost střílet do každýho, co kolem nich projede, když se ani nestihneš ubránit.