Název novinky: SuperPařba SAMP CZ/SK/EN :: Diskuze o autech a motorkách
Přidal twistedTSD dne 02.10.2012 22:02
#1
Citace
Radik napsal:
Uvidíme co nakonec pořídím. 
Zase si pohrávám s myšlenkou toho Golfa IV.
Asi by mě pro mě byla škoda RSka v top stavu. 
No, vše je to o penězích a o tom, zda se budeš hned ze začáku cítit na auto jako OII RS.
lakatosova: Nikdy jsem se o to příliš nezajímal, ale měl bych ze staršího BMW asi trochu strach. A to třeba i kvůli pojistce a benzínu.
Upravil/a twistedTSD dne 01.01.1970 01:00
Přidal Radik dne 02.10.2012 22:06
#2
Tak čím větší výkon tím líp, stejně bych si toho Golfa hned očipoval.
lakatosova: Jenže tohle jsou takový mršiny, že něco koupíš a vysere se ti další věc. A chce si to rozmyslet zda do takové paštiky cpát prachy.
To už bych radši vzal E46.

Přidal Sh1TeRkO dne 02.10.2012 22:07
#3
Neviem načo vám sú BMW-čka, takčitak ich rozbijete.. :-D
Přidal twistedTSD dne 02.10.2012 22:08
#4
Citace
Eddo napsal:
Neviem načo vám sú BMW-čka, takčitak ich rozbijete.. :-D
Hlavně, že ty máš auto s dvoulitrem pod kapotou.
Přidal Sh1TeRkO dne 02.10.2012 22:09
#5
Však má len 114 koní :-D
Přidal twistedTSD dne 02.10.2012 22:12
#6
A jaký výkon myslíš, že má průměrné E36? Většinou to víc než 85 kW není.
Přidal Sh1TeRkO dne 02.10.2012 22:13
#7
Tak to nič, já myslel, že základ je tak 150 kw

Přidal twistedTSD dne 02.10.2012 22:16
#8
Citace
Eddo napsal:
Tak to nič, já myslel, že základ je tak 150 kw 
Ne ne, 316 (kterých jsou plné bazary, jak vidím) má nějkých 75 kW a slabší diesel dokonce 66 kW.
Přidal Sh1TeRkO dne 02.10.2012 22:20
#9
Tak ako tak počítam tak možno budem mať VW Golf III

Z rodiny chce kúpiť a on chodí na 6 dní robiť tak bude mojééé.

Přidal Radik dne 02.10.2012 22:38
#10
V dieselu, nebo nějakej benzíňák?

Přidal Sh1TeRkO dne 02.10.2012 22:49
#11
Radik, to netuším. Dúfam, že zobere diesel lebo živiť to nemienim. :-D
Hlavne, že to bude žrať menej ako 8 litrov - 2-liter.

Přidal twistedTSD dne 02.10.2012 23:17
#12
Citace
Eddo napsal:
Tak ako tak počítam tak možno budem mať VW Golf III
Z rodiny chce kúpiť a on chodí na 6 dní robiť tak bude mojééé. 
Ty to teda střídáš.

Přidal Radik dne 03.10.2012 18:24
#13
No já právě teď vedl z tátem rozhovor na téma, že si budu muset hned pořídit po autoškole vlastní povoz.
Shodli jsme se na Golfu IV, jen ještě nevím jaký motor, začal se mě líbit ten 1.8 turbo - benzín.
Asi to nechám rozhodnout osud.

Upravil/a Radik dne 03.10.2012 18:36
Přidal Radik dne 03.10.2012 19:01
#14
Celkem raketka, jen kdyby na to nebyl ten hroznej tuzing.
A ten Golf IV 1.8t se mi začíná líbit čím dál víc. Má 150 kobyl, v základu sedadla od Recara a spotřeba prej něco kolem 6-7 litrů. To už by mě bylo jedno při těch kilometrech co najedu.
Přidal Radik dne 03.10.2012 19:10
#15
Jo to tím myslím, tu nálepku bych nacpal někam.
No to jsi mě nepotěšil Teczko...

Když sem se dočetl o té spotřebě, tak mě to udělalo radost.
Přidal Radik dne 03.10.2012 19:24
#16
Nene, to jsem nečetl technickej údaj.
Dočetl jsem se to na VW fóru.

Přidal Radik dne 03.10.2012 19:43
#17
No já se právě rozhoduju mezi tím 1.8t a nějakým tím TDI.
Kdybych to měl srovnat klady obou vozů, tak to vidím asi tak.
GTI: Exkluzivita (sedačky Recaro atd.), pořizovací cena, takovej sporťáček, podstatně líp vybavené vozy.
TDI: Spotřeba, lepší na delší trasy, nafta je levnější nez benzín a občas ji můžu mít za cenu okolo 20ti korun za litr., líp táhne odspodu.
Ve výsledku je na tom líp asi GTI, ale u TDI je spotřeba výhoda obrovská.

Upravil/a Radik dne 04.10.2012 14:50
Přidal twistedTSD dne 04.10.2012 19:18
#18
Citace
Radik napsal:
No já se právě rozhoduju mezi tím 1.8t a nějakým tím TDI.
Kdybych to měl srovnat klady obou vozů, tak to vidím asi tak.
GTI: Exkluzivita (sedačky Recaro atd.), pořizovací cena, takovej sporťáček, podstatně líp vybavené vozy.
TDI: Spotřeba, lepší na delší trasy, nafta je levnější nez benzín a občas ji můžu mít za cenu okolo 20ti korun za litr., líp táhne odspodu.
Ve výsledku je na tom líp asi GTI, ale u TDI je spotřeba výhoda obrovská. 
Na 1.8T 110 kW jsem četl spoustu chvály, zřejmě se jedná o opravdu perfektní motor. V jednom článku se o něm mluví jako o nejlepší volbě do oktávky (kam se taky dával, s vyšším výkonem i do RS), protože by měl být tichý, celkem spolehlivý, výkonný a se spotřebou kolem 8 l.
1,9 TDI byl taktéž opravdu povedený motor. Celkem spolehlivý, dost výkonný a hlavně je legendární díky perfektní spotřebě. Jen bývají tyhle diesely poněkud hlučné.
Já bych to ze svého subjektivního pohledu viděl tak, že pokud ti hodně záleží na spotřebě a chtěl bys jezdit delší trasy, tak by ti sedlo TDI, v 1.8 T by zase možná bylo o trochu lepší svezení a vůně benzínu.
Přidal twistedTSD dne 04.10.2012 19:22
#19
Citace
Teczka83 napsal:
Sorry, že Vám skáču do řeči, ale tohle jsem vygůglil. Líbí se mi, že to není "domácí" tuning, ale konverze německé firmy Gunsch z roku 1987. Přední světla "projektzwoo" Motor převrtán na obsah 1500ccm a výkon 103 kW. Maximálka 200 km/h. Kdo by to byl řekl do škodovky z roku 1987
[IMG]http://i49.tinypic.com/2955s3c.jpg[/IMG]
Určitě to bude jedna z nejlépe jezdících škodovek 742, ale já mám stejně nejradši ten původní klasický vzhled.
Přidal Radik dne 04.10.2012 20:46
#20
Táta chce abych šel do TDIčka, přece jen to poznáš v pěněžence i na 100 ujetých kilometrů.
