Názov témy: SuperPařba SAMP CZ/SK/EN :: Diskuze o autech a motorkách
Pridal Radik dňa 11.08.2013 22:42
#1
No myslím si, že ano, bohužel. :/
Borec mě posílal fotky, mimo a bazoš a tam byla foto motoru a neměl na sobě červený I. Takže by to měla být 66 kW
Pridal Zfrio dňa 11.08.2013 23:32
#2
Dekl motoru nic neznamena, ten kdokoli vymeni. Ale zleve strany mi pripada ze tam vidim trmen na kotouc.
Ale auto bych nebral, ne za takovou cenu. zadek je dost zboreny. 66ku koupis od 60k, takze brat toto je nesmysl.
Pridal Radik dňa 11.08.2013 23:49
#3
Já ho nakonec budu mít pod 25 tisíc. Ale hlavně oprava vyjde na pár korun, protože mám doma celou pr.del nachystanou a za práci nebudu platit ani korunu. Takže oprava bude do 20 tisíc.
Hlavně je parádně vybavenej a v supr stavu a o to šlo.

Upravil Radik dňa 01.01.1970 01:00
Pridal Zfrio dňa 11.08.2013 23:54
#4
Cely zadek mit muzes ale ten tam je celkem zdeformovany, takze vyklepani rovnani bude potreba.
Kolik ma najeto? A jakto ze nevis zakladni vec jaky tam je motor?
Budes davat jine svetla? Pokud bys stare vyhazoval a to leve by bylo v poradku tak ho koupim.
Upravil Zfrio dňa 01.01.1970 01:00
Pridal Radik dňa 12.08.2013 00:09
#5
Nebudu dávat jiné světla, akorát se obávám, že to přední bude mít upadlý držáky.
Bude se to muset vytáhnout no... s tím se tak nějak počítá... jakmile se na tom začne dělat, to bude asi příští týden dodám určitě fotky.

Pridal Zfrio dňa 12.08.2013 00:14
#6
Predni me nezajima, leve zadni bych potreboval

Pridal Radik dňa 12.08.2013 00:20
#7
Tak pokud budou držáky v cajku, v což doufám tak nedám.

Pridal twistedTSD dňa 12.08.2013 01:30
#8
Radiku, pokud máte v rodině servis a dokážete si s tím poradit- tak proč ne? Aspoň, že nevyletěly pytle. Mimochodem, má takovou netradiční pěknou barvu.
Edduarde, Stilo 3D je krásné a hlavně nadčasové auto - klidně by ho dnes mohli začít vyrábět. Mít zbytečných 50 - 100 000, určitě bych o něm taky přemýšlel.
Pridal Sh1TeRkO dňa 12.08.2013 01:34
#9
Já som spokojný. Keby máš, fakt radím Stilo, trojdverové. I motor je slušný. A to keď som hladal auto, tak sme pozerali VW, Seat a také. A potom taká super ponuka z Fiatu a nebolo čo riešiť. Jeden deň som ho našiel, druhý deň sme šli poň.

To bolo. 5 hodín som sedel v Seate.

Pridal Zfrio dňa 12.08.2013 08:44
#10
Nikdy nebrat auta od F - Ford, Fiat a Fšechny Francouze

Pridal Radik dňa 12.08.2013 10:35
#11
Já teď taky jezdím Fiatem, noa?
Ta barva je fakt bezva, něčím mě strašně zaujala.

Pridal Radik dňa 12.08.2013 10:35
#12
Já teď taky jezdím Fiatem, noa?

Sem s ním spokojen až na to, že je to 1.2 a já jsem zvyklej jezdit Octavií 2 RS, takže u Punta furt noha na podlaze a divim se proč to nejede.

Takže průměrná spotřeba se těžko vleze pod 10 litrů.
Ta barva je fakt bezva, něčím mě strašně zaujala.

Upravil Radik dňa 12.08.2013 10:55
Pridal twistedTSD dňa 12.08.2013 11:17
#13
Punto patří mezi auta, o kterých do budoucna nejvíce přemýšlím. Stojí to pár korun, levná pojistka, když s tím nejezdíš jak s RS tak i dobrá spotřeba, opraví to kdekdo, vypadá dobře...Akorát mě děsí, že ségry Punto bylo věčně v servise.
Pridal Zfrio dňa 12.08.2013 11:38
#14
Obecně každého itala co měl někdo ze známých tak moc nejezdili. Sem tam když bylo teplo tak auta jedou ale když přisla zima tak nic
Francouzi to samé, kamoš mel peugeota 5měsíců a z toho jezdil asi 2
Já preferuji jen Německé auta

hlavně koncern vw, a nějakého japonce taky můžu, jinak pass
Stím Golfem cos posílal nemám problém, ale záleží co to ma za motor, staré rotačky 66 a 81 kw super, ale pokud to má první PDčko (AJM, AUY - oba 85kw) tak bych se mu radši vyhl.
Pridal Radik dňa 12.08.2013 11:44
#15
PDčko to určitě není, nejvíc bych chtěl motor 81 kW, prakticky stejnej motor jako 66 kW, ale s proměnlivou geometrií lopatek turba. Ta 66 kW bude asi dost slabá, viděl bych to brzo na nějakej čipešek.

Jel sem s ní, tady máme takovej kopec prakticky rovinka do kopce. A nádherně táhla tak do 130 a pak jako když tě někdo zatahá za **** a přestalo to jet. S Octavkou tam mám i 190 a kdyby kopec neskončil šla by pořád dál.

Pridal Zfrio dňa 12.08.2013 12:42
#16
Hlavně nějaký kvalitní chip a odměřený na brzdě před i po. Ti kvalitní chiptuneři ti udělají chip na míru dle tvého auta, ti garážovi "tuneři" mají univerzál chip na motor a to není dobře, pak ti udělá turbo, spojka atd.. pápa

Osobně bych chip na výkon nevolil, ty rotačky budou mít dost nalítáno a pak se to ser*, lepší volba je vyměnit trysky za větší napr,Sprint 764 nebo Race 520 a k tomu chip na doladění softu. Ne pro výkon!
Navíc 66kw mají vzadu bubny tak je potřeba vyměnit za kotouče, to je další investice.
Ideální je koupit G4 1.9
TDI PD, ARL (110 kw), super volba, velký cooler takže ten řešit nemusíš a turbo má potenciál na 195ps

Upravil Zfrio dňa 01.01.1970 01:00
Pridal Sh1TeRkO dňa 12.08.2013 12:48
#17
Je to vec názoru. Tiež som nechcel Fiat a prekvapil ma.

Pridal Radik dňa 12.08.2013 13:57
#18
O Sprintech sem celou dobu uvažoval, ale četl sem, že to pak chce novou spojku (větší).
Chip bych si nechal udělat u MotorPowera jestli ho znáš.

Pridal Zfrio dňa 12.08.2013 14:42
#19
Tak trysky+chip bych nechal delat u jedne firmy. S tema tryskama se dostanes na cca +20kw a chipem to jen doladit.
Spojka neco vydrzi, pokud odejde tak to vyresis jednohmotou pokud mas 5kvalt.
MotorPower neznam, jsem z Ostravy tady dela hodne dobrou praci TDIFUN
Pridal Radik dňa 12.08.2013 21:05
#20
Ten MotorPower je právě z prahy, což mám taky z ruky, já bych potřeboval někoho z brna...
